از ذهن من اما به این راحتی ها پاک نمیشود هیچ چیز . از ذهن من همه چیز به راحتی بستن یک در ، امضا زیر یک کاغذ ساده ، پاک کردن یک اسم از لیست تلفن نمی رود 

ذهنم شبیه دفتریست ک هر سال از دبستان پاک شده و مشق های سال جدید رویش نوشته شده ، سیاه سیاه است از چیزهایی ک به همین راحتی پاک نشدند . 

من یک آدم احساساتی لعنتی ام ک هیچ وقت هیچ چیز را فراموش نکرده ام و دیگر ذهنم جا ندارد برای بیشترش . من یک احساساتی لعنتی ام که برایم هیچ آدمی تمام نشده است ، از هیچ کجا نرفته ام، هیچ غمی فراموشم نشده ...

هنوز گاهی میروم روی آن صندلی رو به روی کافه مینشینم و سیگار دود میکنم. هنوز دلم میخاهد نزدیک تر بروم روی سکوی کمال الدین بنشینم و با خودم از روزهای گذشته بگویم ...دلم میخاهد اتفاقی توی خیابان یک آشنا ببینم و از روزهای گذشته بگویم.. 



نظرات 2 + ارسال نظر
عالیجناب(محمد) پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:35 ق.ظ http://www.cafeasbeabi.blogfa.com

حتی منم فراموش نکردی

nobody سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:35 ق.ظ http://www.sarosedaha.blogfa.com

آلزایمرم آرزوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد