۱۱ - این آسمان همان نبود که نازل شدیم؟


مثل زمینی

که آسمانش را باد برده باشد


قبر ِ خودم شده ام 



نظرات 4 + ارسال نظر
دختری که سلام نمیکنه دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

دفن شده ام ...در خودم ....

فردا ک سبز شدم
با من از آسمان از ابر از پرنده ها بگو

زویا شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ http://zoya31.blogfa.com

اینهمه تلخی برای چی گلم؟

برای روزهای نیامده غصه میخورم زویا
همیشه تلخ تری هم وجود داره ک بعد تر ها می فهمی

شهلا۷ جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ

سکوت

نسرین دهقان چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

حسی دارم شبیه روزهایی که ابریست و نمی بارد ، شبیه وقت هایی که کسی دوستت دارد و نمی دانی ، شبیه نگاه هایی ک فقط پشت گردنت را می سوزاند و برنمیگردی ک بدانیش
تصویر من در همین امروز دارد از خیابانی ک برگشتیم می رود ، مدام میرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد